هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

اولین محرم هلیا

1391/9/4 20:54
نویسنده : مهربان
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ..

امسال اولین سالیه که تو محرم رو درک می کنی ..

امسال اولین سالیه که منم مادر شدم..

امسال اولین سالیه که با تمام وجودم معنای علی اصغر شش ماهه رو می فهمم..

امسال دلسوخته تر از هر سالم..

امیدوارم به حق علی اصغر امام حسین خدا یه نظری به ما بکنه و تو رو برامون سالم و سلامت حفظ کنه ..

دوست دارم بزرگ که شدی یه حسینی تمام عیار بشی ..

دوست دارم برات مادر خوبی باشم ..

دوست دارم رقیه امام حسین رو بشناسی و برات قصه گم شدنش رو تعریف کنم درست مثل مادرم که وقتی برام تعریف می کرد همیشه گریه می کردم و دلم برای رقیه کوچیک می سوخت..

دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و محمد مهدی
7 آذر 91 14:41
سلام خانومی خوشحالم از اشنایی با شما....ماشالله به این ملوسکت....از روش ببوس....
آبجی فاطمه جون
7 آذر 91 15:13
چقدر ناز شده هلیا جون تو این لباس ایشالله که همیشه امام حسینی زندگی کنه آبجی کوچولوی من توی مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید یه سری به وبش بزنید خوشحال میشیم