هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

اواخر 5 ماهگی

1391/9/17 13:39
نویسنده : مهربان
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم..

تو این هفته تو 6 ماه کامل می شی و با اجازه دکترت می خوام غذای کمکی رو برات شروع کنم اما من واقعا نگرانم که غذا باعث بشه از شیر خوردن بیفتی..

چون تو واقعا بد شیر می خوری و من مدام دارم باهات سر و کله می زنم تا به اندازه کافی شیرت رو بخوری و از نمودار رشدت عقب نمونی..

این هفته واکسن 6 ماهگی ات رو هم باید بزنیم و من بازم مثل دفعات قبل دلشوره دارم که اذیت نشی!

دیروز خونه خاله جون بودیم و روز آخر روضه شون بود تو این چند روزی که رفتیم روضه حسابی دلبری کردی و کلی کشته مرده پیدا کرده بودی از ترسم قایمت می کردم تو اتاق تا دست به دست نچرخی و اذیت نشی تو هم که مدام از خودت صدا در می آوردی و غش غش می خندیدی..

جدیدا خیلی بد می خوابی و همش می خوای شیطونی کنی با یه داستانی می خوابونمت و حتما باید با دور پیچ بپیچمت وگرنه مدام تکون می خوری و نمی خوابی..

صداهایی که در می یاری خیلی زیاد شده و گاهی تبدیل به جیغ میشه ..

کلماتی مثل بااا و یا آغووو یا اوقههه رو مدام تکرار می کنی و وقتی باهات حرف می زنیم انگار واقعا می فهمی و جواب می دی..

داستانی شده از دست کل فامیل آسایش نداریم و مدام ما رو دعوت می کنن و گله می کنن که بیاریمت نا ببیننت!

گاهی وقت ها دیگه واقعا خسته می شم اما دلم نمی یاد جواب رد برم..

تو هم که ماشالا صبور و خوش اخلاقی و واسه همه می خندی واسه همین همه دوست دارن باهات بازی کنن و حتی عکست و داشته باشن..

عزیزم دوست داشتم برات جشن دندونی بگیرم اما هنوز که نشده یعنی وقتش رو پیدا نکردم ..

دوست دارم بدونی که مامان و بابا هر کاری از دستشون بر بیاد واسه تو می کنن و تمام تلاششون رو می کنن تا تو دوران کودکی خوبی داشته باشی..

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رسپینا
17 آذر 91 15:46
ماشالابه این دخمل مومشکی ما!خداحفظش کنه
یاسی خاله هیلدا
17 آذر 91 21:10
خصوصی
زهره مامی ژوان
17 آذر 91 22:43
ناااااااااازی، ماشالله، چقدر خوشگل نشسته خانوم خانوما...
مامان بردیا
18 آذر 91 8:53
سلام.چه ناز این دخملی. خدا حفظش کنه
مامان بردیا
18 آذر 91 8:54
راستی ما شمارو لینک کردیم. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
علیرضا
19 آذر 91 8:02
خدا حفظش کنه
شيرين مامان جانان و آوا
21 آذر 91 11:59
هليا خانوم خوشگلتون يكماه از آواي ناز ما بزرگتره... خدا حفظش كنه! واقعا ملوسه! اسفند دود كنين براش...