هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

4 ماهگی هلیا

1391/9/4 20:57
نویسنده : مهربان
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیرینم!

ببخش نتونستم زودتر برات بنویسم چهارشنبه 20 ام 3 ماهگی ات تموم شد و 4 ماهه شدی..

الان درست 4 ماه و 4 روزه هستی..

وقتی بدنیا اومدی اینقدر کوچولو بودی که باور نمی کردم این روزا اینقدر زود بگذرن و تو 4 ماهه بشی اما حالا می بینیم که چقدر زود بزرگ شدی و تا چشم به هم بزنم یک سالگی ات هم رد شده..

این روزا با خنده های بلندت و دست و پا زدنت ها دلبری می کنی و همه رو کشته مرده خودت کردی..

تازگی ها حس می کنم تو بغل افرادی که کمتر می بینی شون غریبی می کنی و گریه می کنی..

یاد گرفتی لب هات و ور می چینی و بغض می کنی و اگه شیر خوردنت دیر بشه خونه رو می ذاری رو سرت!

تازه قهر هم می کنی و نمی خوری..

زیاد دوست نداری بغلت کنم و سریع اعتراض می کنی حتی دوست داری شیرت و رو زمین بخوری نه تو بغل من!

داستانی داریم خلاصه با شیرخوردنت..

شب ها زود می خوابی و در عوض 6 صبح بیداری و نمی ذاری کسی بخوابه..

هنوز واکسن 4 ماهگی ات و نزدم و این پنجشنبه حتما می زنمش..

عزیزم پارسال این موقع تو تازه اومده بودی تو دله مامان و من خبر نداشتم..

و من چقدر خوشبختم که حالا تو در آغوشمی!

دوستت دارم قدر تموم دنیا

تولدت مبارک باشه

اولین موفقیت هلیا در گرفتن اسباب بازی در 4 ماه و 3 روزگی

 

انگشت شست خوردن!

 

هلیا وقتی تو لکه!!! قربونه جدی شدنت..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده
24 مهر 91 18:23
ای جاااااااانم واقعا ناز و عروسک هست
رژین نینی سایت
25 مهر 91 0:00
سلام دیدی دخملت چقدر خوب عروسکشو گرفته؟؟ دیدی بی جهت نگران بودی. دختر منم همین بود الان هشت ماهشه ماشالله دیوار صاف می گیره می ایسته! یه سوال..البته ببخشید که کنجکاوی می کنم اون ست رختخواب دم دستی هلیا جونو پارچشو از کجا خرید؟ خیلی خوشمله یادمه گفتی مامانتوت دوخت درسته؟
خاطره مامان بردیا
28 مهر 91 11:20
وای خدا چقدر نازه این هلیا خانوم... خدا حفظش کنه براتون...
مامی ژوان (زهره)
9 آبان 91 2:33
هلیا جونم خیلی ناز و دوست داشتنیه.... عزیییییزم، خوشگل و ناااااز، راستی من هم دخترم 5 ماهشه، تقریبا نی نی ها مون هم سن هستند، خوشحال می شم با هم در ارتباط باشیم. آدرس وب لاگ ژوان رو براتون گذاشتم. من شما رو لینک می کنم.