هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

هلیا در آستانه دو ماهگی

1391/9/4 20:50
نویسنده : مهربان
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم رسما شیرخشکی شدی رفتتت!!

اینی که می گم رفت پشتش کلی درده برام یه داغه که یه عمر رو دلم می مونه! و هرگز فراموشش نمی کنم واسه ام خیلی سخته که بپذیرم تو شیرخشک رو به سینه من ترجیه می دی اما باید باهاش کنار بیام مهم راضی بودنه تو هست و اینکه دیگه دلم نمی خواد حرص بخورم..

این روزا یک روز خوب و خوش اخلاق و خوش خوراک و خوش خوابی اما روز بعد، برعکسش گاهی به شدت خسته می شم اما با یه نگاهت همه چی از یادم می ره تو هفته آینده باید واکسن دوماهگی ات رو بزنم اما می ترسم خدا کنه به خیر خوشی بگذره و اذیت نشی..

هفته قبل خونه خاله جون مهمونی می خواستیم بریم که رفتم سر کمد لباس هات و در کمال ناباوری دیدم لباس های سایز صفرت اندازه ات شده پیراهن هایی که تو بارداری خودم با تمام عشقم برات خریده بود اندازه ات شده بودن و انگار به من تمام دنیا رو دادن نمی دونی چه ذوقی داشتم اینقدر خوشکل و ناز شده بودی که دلم می خواست بخورمت..

قربونت برم که اینقدر بزرگ شدی ..

مامانی قدر تمام دنیا دوستت داره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 11:22
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان ترانه
18 مرداد 91 14:09
سلام دوستم نگران نباش فقط موقع تزریق یه کم جیغ میکشه اگه قطره رو سر وقت بدی و کمپرس سرد انجام بدی هلیا جون اصلا اذیت نمیشه ضمنا کسری جون پسر عمه ی ترانه است
مامان لاله
18 مرداد 91 15:05
سلام. نگران نباش. واکسن دوماهگی راحته. هلیا جونم رو ببوس.
ساحل
19 مرداد 91 13:16
وای نگاش کن چقدر بامزه هستش ...خیلی دخترتون نازهههههه...چقدر مو داره... بوسسس
مامانی یه فرشته
20 مرداد 91 9:40
واااااااااااااااااااااای عزییییییییییییییییزم چه ناااااااااااااااازه مخصوصا موووووووووووووهااااااااااااااااااااش