هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

اولین لبخند هلیا

1391/9/4 20:49
نویسنده : مهربان
1,539 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز برای اولین بار به صورت مامان خیره شدی و یه لبخند خوشکلی زدی که دلم آب شد یه لبخند شیرین و از ته دل خاطره اولین لبخندت هیچ وقت از ذهنم نمی ره ..

چند وقتیه که نا آروم شدی و من نمی فهمم مشکلت چیه درست شیر نمی خوری و همش زور می زنی و گاهی به خودت می پیچی خیلی غصه می خورم و مدام تو بغلم نگهت می دارم..

امروز وقت دکتر داری و من منتظرم تا ببینم مشکلت چیه ..

هنوز سینه رو درست نمی گیری و من به زور رابط سینه بهت شیر می دم نمی دونی چقدر غصه می خورم و حسرت از اینکه مثل بقیه بچه ها با ولع دنبال سینه بگردی و با اشتیاق مک بزنی اما این طوری نیست..

یکشنبه با بابایی بردیمت آتلیه و کلی عکس خوشکل ازت انداختیم اونجا کلی روی پارچه هاشون جیش کردی و تا خانوم عکاس می خواست عکس بگیره وول می خوردی و عکس و خراب می کردی..

دو هفته دیگه عکس هات حاضر میشه و باید بریم و انتخاب کنیم دلم می خواست از نوزادی ات عکس های خوشکل و ناز داشته باشی و همیشه برات به یادگار بمونه..

وای که نمی دونی چقدر دلم برای واکسن دو ماهگی ات شور می زنه 15 روزه دیگه باید بزنی و من دل تو دلم نیست خدا کنه به خیر بگذره و تب نکنی..

این روزا تمام فکرم و وقتم به تو تعلق داره و جز تو هیچ فکری ندارم تو تمام زندگی منی بهم قول بده که قوی باشی و زود بزرگ بشی!

عکس هایی که خان دایی جونت با موبایلش ازت انداخته

قربون اون خنده ات برم من..

 

محو تماشای مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله ریحانه
4 مرداد 91 12:31
ای جانم
مامان سارا
4 مرداد 91 12:38
وااااااااااااای خدا جونم ... عزیزمممم.... عشقمممممممم... دخترت مثل عروسک می مونه ... الهی فداش بشم .... عاشقش شدم اساسی ... سالی یه بار پیش میاد من اینقدر برای یه فسقلی احساساتی شما خدا برات نگهش داره .... پیش کیانوش ما بیا عزیزم ... البته می دونم خیلی گرفتاری با بچه داری ...روزهای اول سخته ولی می گذره
ادی
5 مرداد 91 1:23
الهیییییییییییی خدا حفظش کنه. چقدر هزار ماشالله جیگره
مامان ترانه
6 مرداد 91 21:24
سلام به وبلاگ دخمل من سر بزن همه ی تجربیاتم و نوشتم ....نگران واکسن هم نباش
مامان لاله
12 مرداد 91 18:46
سلام. دختر خیلی خیلی نازی دارین. همین الان تاپیکتو تو نینی سایت دیدم و باید بهت بگم: زندگی حالا حالاها مثل قبل نمیشه.!!!! فقط بخاطر وجود دختر سالم و مامانیت خدارو شکر کن عزیزم.
مائده
12 مرداد 91 20:06
چه خوش خنده و ناز ايشالا كه خدا حفظش كنه
مامان لاله
16 مرداد 91 18:11
دختر خیلیییییییییییییی نازی دارین. خدا حافظش باشه
مامی ژوان
9 آبان 91 2:38
عزییییییییییییییز دلم شما چقدر نااااازی خانم، شما چقدر ملوسی خانم، شما خیلی عروسکی خانم... با اجازه لینکتون می کنم... بووووسسسسس