هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

هلیا عشق من

1391/9/4 20:51
نویسنده : مهربان
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان این روزا حسابی شیرین شدی قشنگ منو می شناسی و موقع شیرخوردن یواشکی بهم می خندی منم دلم می خواد بخورمت وقتی تو بغلمی ونازت می کنم و می بوسمت یه ادایی از خودت در می یاری خوردنی چشم هات و خمار می کنی و لب هات و جمع می کنی عین یه گربه ملوس..

جدیدا یاد گرفتی و لگد می زنی یکی با این پا و یکی با اون پا کلی هم ذوق می کنی..

صدا دار می خندی و همش دوست داری باهات حرف بزنم و قربون صدقه ات برم دیروز رفتیم با بابا جون برات فرش بازی خریدیم دوست دارم توش بازی کنی و حسابی کیف کنی..

امروز صبح بردمت بهداشت و خدا رو شکر همه چیزت خوب بود..

خدا رو شکر داری بزرگ می شی و شیرین تر ..

یادت نره مامانی قد تمام دنیا دوست داره

 

قربونه خوابیدنت برم که تو خواب هم ژست می گیری..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بهار مامان آرشا
26 شهریور 91 16:25
جیگر این دخمل خوشگل چه بزرگ شده هزار ماشالله مامانش یه ماچ آبدار از اون لپای ناناسش بکن
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:17
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
درنا(مامان محمدرهام)
31 شهریور 91 6:33
وای خداااااایا چقدر این موشه خوردنیه
s
2 مهر 91 16:33
سلام عزيزم خوبي؟؟؟؟ هليا خانوم خوشگل خوبه؟؟؟؟؟ اميدوارم هميشه در كنار هم شاد و سلامت باشين. ( هموني هستم كه واسش شير فرستاده بودم)
مامان لاله
4 مهر 91 14:47
نمیدونم برای این پستت کامنت گذاشتم یا نه؟ برای دختر نازززززززت یه عالمه اسفند دود کن و صدقه کنار بذار.
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
9 تیر 92 2:47
مهربان جون عکسهاتو چرا میل نزدی.. من این روزا کلاسام بمدت 2 هفته تعطیله و میتونم سفارشاتتونو 1 الی 2 روزه تحویل بدم.. منتظرتون هستم