هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

واکسن دوماهگی

1391/9/4 20:50
نویسنده : مهربان
1,941 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز با اینکه دلم نمی اومد با بابا جونت بردیمت واسه واکسن دیشب دلم آشوب بود و همش نگران بودم موقع زدن واکسن یه گریه ملوسی کردی که دلم پرپر شد کمی هم تو خونه گریه کردی اما الان خدا رو شکر خوبی و خوابیدی..

قربونت برم من که اینقدر صبوری ..

هفته پیش برامون هفته سختی بود اما به خیر و خوشی گذشت و بازم تو با صبرت ما رو سربلند کردی..

عکس های آتلیه رو هم انتخاب کردیم و قراره دو هفته دیگه حاضر بشه خوشحالم که این عکس ها رو ازت انداختم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ستاره
28 مرداد 91 14:56
سلام.. وبلاگتون خیییلی خوشگله..مخصوصا نینی کوچولوتونو که ماهه توی آسمونه..خوشحال میشم به من سر بزنید.. موفق باشید..
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:13
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
وفا مامان یاسین
28 مرداد 91 23:50
مبارکه خاله 2 ماهگیت..........واکسن زدی اوف شدی؟؟/ بزرگ که بشی یادت میره....
عسل
29 مرداد 91 16:31
چقدر نازه!
فاطمه
31 مرداد 91 15:48
این دختره اخه یا عروســـــــــــــک آخه
مامان لاله
4 شهریور 91 12:59
ماشالله به این دخمل ناز صبورمون. براش اسفند دود کن حسسسسسسسسسسسابی