هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

سومین مروارید هلیا جوانه زد!

1391/11/13 0:35
نویسنده : مهربان
1,498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم!

بالاخره دلیل بی قراری ها و نق زدن هات و فهمیدم..

فهمیدم چرا هی دستت و می کردی تو دهنت و مدام هر چی جلو دستت می رسید و گاز می گرفتی حتی دست من و بابا جونت رو..

قربونت برم که 3 دندونه شدی ( در تاریخ 30 دی ماه 91 سومین مرواردی هلیا جوانه زد!) ..

امروز عصر وقتی دیدم دندونت جوانه زده از خوشحالی چند دقیقه جیغ می زدم و هی ماچت می کردم..

نمی دونی چقدر برام کیف داره دیدن بزرگ شدن و رشد کردنت..

خدا رو شکر بابت مروارید سومت..

چند وقتی میشه سرم خیلی شلوغ شده و نمی رسیدم بیام وبلاگت رو به روز کنم و از شیرین کاری هات بگم..

حسابی شیرین شدی..

کلی تو این یک ماهه پیشرفت کردی دیگه با اسباب بازی هات روی فرش بازی ات مشغول می شی و بازی می کنی هی می کشی این طرف هی اون طرف..

روزی 4 وعده بهت غذا می دمو دارم کم کم با مزه های جدید آشنات می کنم..

صبحانه زرده + آبگوشت

ظهر : سوپ گوشت یا مرغ

عصر : فرنی یا سرلاک

شب هم گاهی سوپ و گاهی آب میوه

تمام سعی ام رو می کنم تا غذات رو مقوی و مغذی درست کنم..

جدیدا یاد گرفتی تا غلت می زنی می چسبی به زمین!

اینقدر با نمک می شی که خدا می دونه فکر کنم می خوای چهار دست و پا بری اما بلد نیستی و از سرت کمک می گیری واسه جلو رفتن..

دیگه تا یه چیزی جلوت بگیرم چنگ می زنی و گیری اش..

عاشق اینی که برات شعر بخونم و گوش کنی..

وقتی می خوام بخوابونمت دوست داری برات لا لایی بخونم و هر بار هم باید یه آهنگ جدید برات بزنم و زود شعر قبلی برات تکراری میشه..

تا صورتم و می یارم جلو دستت و می کنی توی دهنم تا انگشت هات و بخورم و غش غش می خندی..

از صبح تا شب هم باهات بازی کنم خسته نمی شی و دوست داری هی بمالونمت و ماساژت بدم..

اسم خودت رو هم می شناسی و تا صدات می کنیم برمی گردی. نگام می کنی..

هفته ای 3 بار می برمت حمام و گاهی هم اگه بابا جونت باشه با هم می بریمت حمام و می ذاریمت تو وانت تا بازی کنی تو هم هی پاهات و تکون می دی و مدام می خوای دوش و بگیری..

هنوز نمی تونی مستقل بشینی و وقتی می شونمت هی به جلو خم می شی و پاهات و می گیری..

خوشکل مامان خیلی خوردنی شدی..

و خیلی بزرگ..

یادت نره مامانی خیلی دوست داره!

 اینجا هلیا داره دست بابا جونش و گاز می گیره!

 

دالیییی هلیا..

مدل جدید خوابیدن هلیا..

بس که وول می خوره لیز خورده رفته پایین..

سلاممم هلیا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره مامی ژوان
1 بهمن 91 16:28
به به مبارک باشه دندون هلیا جونم ژوان که با اینکه از هلیا 2 هفته بزرگتره هنوز اولیش هم درنیاورده... راستی مامان جون به خاطر مطالب مفیدی که تو وبلاگت می ذاری هم ازت ممنونم. هر بار که بهت سر می زنم یه چیز جدید هم یاد می گیرم...
وحیده
2 بهمن 91 18:11
آآآآآآآآآآای قربونش برم من.
آوا
4 بهمن 91 11:29
قربونش برم من . ماشاله چه بزرگ شده. موهاشو ناز نازي من "مها" هم از اون عروسك داره و خيلي هم باهاش جوره.
مامان آرشا
4 بهمن 91 11:47
مبارکه مروارید سومت عسلک. اشالله عروس بشی قشنگم
رها
12 بهمن 91 11:50
مباارکه دندون مرواریدیش عزیزم خونم میجوشه این دختر نازت رو میبینم عزیزم دوست دخترمه آخه شیرینه آخه ... ماشالا