هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

انواع روش های ابراز علاقه از زبان هلیا

1391/11/13 0:35
نویسنده : مهربان
2,503 بازدید
اشتراک گذاری

انواع روش های ابراز علاقه به مامان و بابا از زبان هلیا ..


یکی اینکه وقتی که خوابم می یاد هی از خودم صداهای مختلف در بیارم و هی سرم و این ور و اون ور کنم که مامانی نتونه منو بخوابونه این جوری کلی مامانی خوشحال میشه!!! و شاد از اینکه منو بیشتر می بینه..

2- وقتی خیلی گشنمه و هی دلم داره ضعففف می ره شیر نمی خورم تا خدایی نکرده خوابم نبره و از جایی بی خبر نمونم..

3- وقتی مامانی از صبح زحمت کشیده و واسه من غذای مقوی درست کرده غذا رو نمی خورم و هی با زبونم می دمش بیرون و گاهی هم دستم و می کنم تو دهنم و هی پیشبندم و می کشم تا مامانی کلی کیفففف کنه و خستگی از تنش در بره..

4- وقتی که مامانی منو می خوابونه و یک ساعت روی پاش تکون می ده تا منو می ذاره زمین زود بیدار می شم و نمی ذارم مامانی از پیشم تکون بخوره نمی دونی چقدر مامانی خوشحال میشه..

5- یکی از کاراییی که خیلیییی دوست دارم اینه که وقتی مامانی و بابایی دارن غذا می خورن زود بیدار می شم تا تنهایی غذا نخورن!

6- وقتی مامانی لباس نو و تمیز تنم کرده سریع روش بالا می یارم و به مامانی اعلام می کنم که فهمیدم لباسم نوووو بوده..

7- شب ها وقتی مامانی با کلی ادا و آواز منو می خوابونه نیم ساعت می خوابم و زودی بیدار می شم حسابیییی کیف می ده و این جوری مامانی می فهمه خیلییی دوستش دارم..

8- وقتی مامانی موقع غذا برام پیشبند بسته هی پیشبند و می کشم تا ببینم چی میشه!! اگه نشد هی پیشبند و می کنم تو دهنموو

9- تا مامانی می ره دنبال کارش سریع دستم و می کنم تههههه حلقم و هی عق می زنم تا مامانی بیاد و منو نجات بده..

10- وقتی بابایی می خواد منو بخوابونه هییییی صداهای مختلف از خودم در می یارم تا دلش بسوزه و بیاد باهام بازی کنه..

11- تا مامانی می خواد خوابش ببره تو خواب جیغ می زنم تا بفهمه من خیلییییییییی دوستش دارم..

12- تا می خوایم بریم بیرون و مهمونی درست موقع رفتن توی پوشک جیش می کنم تا مامانی مجبور بشه جام و عوض کنه و هیییییییی باهام بازی کنه..

13- تازگی ها یه کار جدید هم یاد گرفتم اونم این که وقتی تو ماشینیم و من توی کریرم هستم هی جیغ می زنم تا مامانی منو بگیره بغلش!!!

اینا یک سری از کارایی بود که تو این 7 ماه یاد گرفتم و همش می خوام به مامانی و بابایی بگم دوستتون دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امین کوچولو
25 دی 91 8:07
چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه چه موهای خوشگلی داره.چقدر این ابراز علاقه هاش شبیه پسر منهه
مامان لاله
25 دی 91 13:04
الهی !قربون تو دختر ناز و مامانی
مامان آرشا
28 دی 91 11:40
موش موشک ناناسی بلا دور باشه ازت همیشه دوندن بالایی آرشا سخت دراومد آخه خیلی از پایینی ها بزرگتر بودن! هنوزم بلند نشدن! راستی شیر خوردنش بهتر شد؟ یا هنز بازی بازی میکنه شیطون؟؟!!