هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

26 روزگی هلیا

1391/9/4 20:48
نویسنده : مهربان
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا تمام وقتم به تو اختصاص داره و پاسخگویی به خواسته هات شیر دادن و عوض کردن جات و گرفتن آروغ و تمام این کارا رو با تمام عشقم برات انجام می دم ..

هنوز سینه ام رو خیلی سخت می گیری و کلی باید باهات کلنجار برم تا شیر خودم رو بخوری و من چقدر غصه می خورم هر بار چون دوست دارم از شیر خودم بهت بدم نمی دونم تو این بازی کی برنده میشه اما من تمام تلاشم رو می کنم تا تو به خوردن شیر از سینه مادر عادت کنی..

اولین روز ورود هلیا به خانه روز 18 ام

هلیا در خواب ناز!

هلیا در حال رفتن به گردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مرضیه
14 تیر 91 18:36
سلام . منم انسولین میزنم . هفته ی 23 هستم . خیلی می ترسم . بچه ی شما تو دستگاه موند ؟‌زایمانتون بیهوشی بود یا بی حسی ؟ ترو خدا بهم سر بزنید راهنماییم کنید خیلی استرس دارم . ممنون
آوا
16 تیر 91 8:50
عزيزم چه دخمل نازييييييييي. نگران نباش عزيزم. سعي كن تجربه ي مامانت و بزرگترها رو به كار بگيري. مطمئنم كه تو پيروز ميشي.
مامان هلیا
18 تیر 91 12:33
سلام به خاطر دخمل قشنگتون تبریک میگم ایشالا قدمش خیر باشه و پر برکت.منم تو شکمم یه دخمل دارم که اسمش رو گذاشتم هلیا.امیدوارم اونم سالم بیاد بغلم.وقت کردید به ما هم سری بزنید.وبتون هم خیلی قشنگه.
مامان مهرتا
23 تیر 91 13:59
عزيزم پستونك رو امتحان كن ني ني رو بزار زير سينه ات پستونك رو بزار تو دهنش يه دقيقه كه مك زد بكش بيرون سينه اتو بزار دهنش اميدوارم واسه شما هم جواب بده اصلا تسليم نشو