هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

تولد یک سالگی هلیا به روایت تصویر

1392/3/20 1:55
نویسنده : مهربان
4,946 بازدید
اشتراک گذاری

فعلا عکس تا بعدا بیام مفصل تعریف کنم..

 

تاریخ جشن پنجشنبه 16/خرداد/92

ساعت 3 عصر

به صرف عصرانه و شیرینی

تعداد مهمان ها 30 نفر

تم تولد کفشدوزکی

 

 

 

 

 

کیک تولد

 

 

 

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست      

جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست

جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام

وقت شکرگزاریِ به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه 

زندگیم با بودنت درست مثلِ بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک

عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک
 

 

 

پان اسپانیا

الویه

خوراک زبان گوساله

کیک مرغ

میرزاقاسمی و کوفته

 

 

 

اینم کادو از طرف مادر بزرگ و پدربزرگ و دایی های هلیا دستشون درد نکنه

 

دست بقیه مهمون ها هم درد نکنه واقعا زحمت کشیده بودن هم با اومدنشون هم با کادوهاشون..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

daisy
19 خرداد 92 11:09
واقعا همه چی خوشکل بوده خسته نباشید
مامان طاها
19 خرداد 92 15:14
خسته نباشی مامانی.عالی بود تولدت مبارک هلیا جونم
مامان زینب
19 خرداد 92 16:01
عزیزم تولدت مبارک. خیلی نازی دخمل
میترا
19 خرداد 92 16:57
تولد هلیا خانوم خوشگل مبارک مهربان بانو جان ایشالله دختر گلت صد ساله بشه من یکی از بازدید کنندگان پرو پا قرص وبلاگ دخترتون هستم از زمانی که سیسمونی دخملی رو گذاشتی تا الان امکان نداره تو نت بیام و وبلاگ دخملی رو نبینم منم یه دخمل ناز دارم اسمش هلیاس 7 ماهشه
فرشته
19 خرداد 92 21:39
افرين مامان با سليقه
الی
20 خرداد 92 0:34
سلام وای خدای من هلیا کوچولو 1ساله شد خدا براتون زیاد نبیندش و شما وهسرتون رو همیشه بالا سرش نگه داره با یه دنیا عشق تولدت مبارک هلیا جوووون به خاله ف سلام برسون
رها
20 خرداد 92 1:08
اول از همه تولد هلیای زیبا موقشنگ ودوستداشتنی مباررررررررک ایشالااااااهمیشه زنده باشه بابت تولدم دست مامانش درد نکنه خیلی زخمت کشیده بله من از اتلیه هیمن خیلییییییییییییییییی راضی بودم بسیار مودب مهربون وخوش قول هستن
الهام(مامان هلسا)
20 خرداد 92 8:34
دست مامان گل هلیا خانوم هم درد نکنه خدا قوت
مامان ثمین
20 خرداد 92 9:56
تولدت مبارک عزیزمممممممم دست مامان کلت درد نکنه. به وبلاگ ما هم سر بزن، خوشحال میشیم.
منیر
20 خرداد 92 12:28
تولدت مبارک هلیا جونم
عمه ی النا و سلاله جون
20 خرداد 92 12:37
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
الی
27 خرداد 92 0:21
رها
27 خرداد 92 22:15
مبارکه عزیزم تولد هلیای گلمون الهی که همیشه سلامت باشه خوش و خرم باشید
خاله الهه مامان هليا
27 شهریور 92 11:46
سلام خيلي تولد قشنگ و خوبي بود منم تم كفشدوزك هستم و ٥ مهر تولد دخترم مي خواستم بدونم دستمال سفره كفشدوزك از كجا پيدا كردي اگر ميشه تو وبلاگم نظر بذار ممنون دوستم