هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

تولد 3 سالگی هلیا

1394/3/21 21:43
نویسنده : مهربان
2,177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 3 سال و یک روزه من!

قربونت بره مامان که تو ساله شدی و داری خانوم می شی..

دیروز از صبح همش تو حس روز زایمان بودم..

ثانیه ثانیه های اون روز تو ذهنم بود و مدام خاطرات اون روز رو مرور کردم...

صد بار خدا رو شکر کردم که تو رو دارم و اتفاقات او روز به خیر و خوشی تموم شده..

روزی که خدا به من تو رو داد و من رو لایق مادر بودن دونست..

روزی که من برای اولین بار تو رو دیدم !

روز مادر شدن من و زمین شدن تو!

عزیز دلم الهی صد ساله بشی..

الهی تک تک روزهای زندگی ات رو با خوشی بگذرونی ..

مامان و بابا یه دنیا دوست دارن و خدا رو شکر می کنن که تونستن 3 سالگی تو رو ببینن.

 

و اما تولد..

امسال به شیوه خودمونی برگزار شد و تصمصم گرفتم تا یه جوری تولد رو برگزار کنم که به خودم و تو هم خوش بگذره..

 

تاریخ تولد 20 خرداد 94 تعداد مهمان ها عصر 8 نفر خانم و شام باباجون و دایی ها..

 

غذاها :سمبوسه مامان پز - الویه - کشک بادمجان و ژله ای که خاله جون زحمتش رو کشیدن ...

 

تم تولد گل و پروانه

و اما عکس ها :

 

صبح روز تولد ذوق کردی بود تازه از خواب بیدار شدی..

 

خانوم لباس تولدش رو پوشیده

 

هلیا و دوست کوچولوش..

 

اینم اون یکی مهمون کوچولو ما مشغول بادکنک بازی..

 

3 تا شیطون ناز ..

 

غذاها..

 

 

 

و کادو ها که همه زحمت کشیده بودن و ما رو شرمنده کرده بودن مخصوصا مامان جون و باباجون که یه سه چرخه خوشکل واسه هلیا خریدن از همگی ممنونم.

پسندها (9)

نظرات (5)

آناهیتا
23 خرداد 94 0:15
مبارکش باشه. ایشالا کیک فارغ التحصیلی و عروسیشو ببره
رها
24 خرداد 94 11:28
تولدت میارک هلیا خانومی همیشه شاد و تندرست باشی خوشگلم
مامان فاطمه
7 مرداد 94 0:03
مبارک باشه تولد هلیا جون اتفاقا النای منم داره سه ساله میشه و تو فکر طرح گل و پروانه ام واسش
مامان منیژه
9 مرداد 94 10:48
سلام،عکسهای هلیا جونو دیر به دیر میذارین،دلم براش تنگ میشه
مامان منیژه
9 مرداد 94 17:55
راستی دیگه سایت لباسو آپدیت نمی کنید؟