هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

واکسن 6 ماهگی + اولین سرماخوردگی

1391/10/8 22:38
نویسنده : مهربان
9,880 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ..

این روزا حسابی درگیرم اول از همه اینکه واکسن 6 ماهگی ات رو زدیم و من مثل همیشه با نگرانی شب قبلش و خوابیدم دلم نمی اومد اذیت بشی و همش دلشوره داشتم صبح روزی که رفتیم واسه واکسن که در واقع شب یلدا هم بود تو خیلی سرحال و خوشحال بودی و همش می خندیدی اینقدر دلم سوخت که نگو عادتته وقتی شلوارت و در می یارم پاهات و لخت می کنم کلی ذوق می کنی و هی پاهات و می کوبی زمین اونجا تو بهداشت هم بی خبر از اینکه قراره باهات چی کار کنن وقتی پاهات و لخت کردم کلی ذوق کردی اما با زدن واکسن ...

اینقدر دلم سوخت که نگو ..

بعدش اومدیم خونه و من بهت استامینوفن دادم و با اینکه خیلی گریه کردی اما شیر خوردی و خوابیدی اون روز تا خوده شب یک بند شیر خوردی و خوابیدی و خدا رو شکر این واکسن هم به خیر گذشت و پروسه واکسن زدن رفت تا یک سالگی ات..

خبر بعدی اینکه واسه اولین بار سرما خوردی و از عطسه های فراوان و پشت سر هم شروع شد اول فکر کردم از عوارض واکسنه بی اشتها بودی و کسل و سرفه هم می کردی بردمت دکتر و گفت سرماخوردی و بهت آنتی بیوتیک داد اما من بهت ندادم و با سوپ مرغ و مایعات و دادن شربت سرماخوردگی و بخور و کمییی صبر و حوصله خدا رو شکر دوره بیماری گذشت و خوب شدی..

نمی خوام از الان بدنت به آنتی بیوتیک عادت کنه و ضعیف بشی..

این روزا حسابی تو خط آشپزی هستم و مدام دارم توی نت برات دستور غذا پیدا می کنم و سعی ام و می کنم تا غذای مقوی و سالم بخوری امروز برات حریره رو مدل جدید درست کردم و بیشتر دوست داشتی و خوردی..

اما کماکان عاشق سوپی!

اگه 20 تا قاشق هم بهت بدم سوپ می خوری ..

یه چند وقتیه موقع خوابیدن خیلی اذیت می کنی و باید تابت می دادم تا بخوابی این شد که رفتیم و برات تاب برقی خریدیم من که خودم خیلی دوست داشتم و از وقتی این تاب و برات خریدم کارم راحت تر شده و بهتر به کارام می رسم اما هنوز تازه کاری و توی تاب خوابیدن و یاد نگرفتی..

خلاصه تمام روزها و لحظات ما شدی و من عاشقانه این روزها رو دوست دارم!

 

 این عکس مال فردای واکسن زدنته صبحه کله سحر نمی خوابیدی بازی کردنت گرفته بود!

 

جدیدا یاد گرفتی پاهات می یاری بالا و هی نگاش می کنی ..

اینم تابت وقتی اولین بار توش نشستی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

درنا(مامان محمدرهام)
10 دی 91 2:53
نبینم موش موشک مریض شده خوشگلم تابت مبارک.اینقدر دخمل خوبی بودی که مامانت واست خرید چقدر کار خوبی کردی انتی بیوتیک ندادی.منم کاملا مخالفم
رویامنتظر نی نی
11 دی 91 11:55
سلام من تازه سیسمونی دختر خوشگلتونو دیدم میخواستم بپرسم گهوارشو کجا وچند گرفتید؟ممنون میشم جوابمو بدید.


والا عزیزم گهواره رو یک سال قبل از بهار خریدم 240 تومان مارکش هم سیمپلی سیتی هست تو بهار هست تازه مدل های جدیدترش من که ازش خیلی راضی ام
صدف
12 دی 91 13:18
سلام خوبی خدا رو شکر که واکسنش رو زدی وگذشت راستی این تاب برقی رو چند خریدی وچه مارکی؟؟


ممنون عزیزم مارک تاب برقی گراکو هست و 570 خریدم با آدابتور و باتری کار می کنه
مامان بردیا قلقلی فلفلی
13 دی 91 15:13
سلام .هلیا کوچولو خاله نبینه که سرما خوردی.. از این به بعد بیشتر مواطب خودت باش.. باشه کوچولو
زهره مامی ژوان
18 دی 91 11:24
مبارک باشه شش ماهگی هلیای نازنینم، تابت هم مبارک باشه عزیزم حسابی توش بازی کن وبذار مامان یک کم به کارهاش برسه ، می بوسمت عزیزم...
مامان لاله
20 دی 91 13:49
سلام به ن مهربان عزیز.توکه به ما سر نمیزنی. اما من تند تند میام وبتو چک میکنم. توروخدا به جای من یه ماچ ابدار از هلیا بگیر. یه صدقه حسابی هم براش کنار بذار که خیلی نازه.