هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

تولد 6 ماهگی + اولین غذای هلیا

1391/9/27 22:34
نویسنده : مهربان
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

و اما هلیا در این روزهااا..

حسابی بد غلغ و بی قرار شده که من واقعا نمی فهمم علتش چیه !

شیر درست نمی خوره..

تا می خوام بخوابونمش شروع می کنه به گریه و خلاصه داستانیییی داریم هلیا خانوم..

با وجود همه این تغییر و تحولات اخلاقی تولدت مبارک مادر جون..

دیروز برات جشن تولد گرفتیم و 6 ماهگی ات رو جشن گرفتیم عصر من و بابا جونت رفتیم و یه کیک خوشکل برات خریدیم و شب خونه مامانی جشن تولدت و گرفتیم..

تو هم که قرتی تا لباس هات و عوض کردم و پیرهن تولدت و تنت کردم یهویی ذوق کردی و هی می خواستی دامنت و بزنی بالا و بخوری اش کلی هم ذوق داشتی که ازت عکس می گرفتیم..

ماه پیش تولدت رو پیش بابا بزرگ گرفتیم و این ماه جاش خالی بود..

ایشالا زودتر برگرده پیشمون و جمعمون حسابی جمع بشه..

دیروز با تمام دغدغه ها و بدو بدو هایی که داشتم غذای کمکی ات رو هم شروع کردم و تو درست در 180 روزگی ات غذاااا خور شدی..

از چند روز قبلش برنج رو خیس کرده بودم و بعد پهنش کردم تا خشک بشه بعدش آسیاب کردم و آرد برنج رو درست کردم عصری با شیر و شکر برات فرنی درست کردم و گذاشتمیت توی کریر و همگی دورت جمع شدیم من که کلی ذوق زده بودم..

تو هم پیشبند بسته جلو روم مات و مبهوت مونده بودی که چه خبره..

وقتی اولین قاشق رو خوردی قیافت دیدنی بود موندی بودی این چیه و نمی دونستی چی کارش کنی خلاصه به زور قورتش دادی و دفعه های بعدی هر چی دادم دوست نداشتی..

خلاصه فهمیدم که فرنی خیلی دوست نداری..

و امروز برات حریره بادوم درست کردم که با اشتیاق خوردی و دوستش داشتی!

خلاصه دخترم داری به واقع بزرگ می شی و من برام باورش سخته..

با تموم این حرف ها بازم می گم تولدت مبارک دخترم!

غذا خوررر شدنت هم مبارک!

هر ماه 20 ام که میشه خاطره تولدت برام زنده میشه و من از شادی نمی دونم چه کنم دوست دارم هر ماه به شکرانه تولدت شادی کنم ...

خوشحالم که تو رو دارم و خوشحالم که خدا منو لایق این همه خوشبختی دونسته..

دوست دارم نازم

 

 

تولدت مبارک جیگرم

هلیا داره اولین غذاش و می خوره..

بعد از خوردن غذا!

میشه بگی الان چه حسی داری کوچولو؟..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
21 آذر 91 23:04
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان ساجده
21 آذر 91 23:08
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان آرشا
23 آذر 91 10:45
عسل خانوم 6 ماهگیت مبارک اشالله عروس بشی مامانش غصه نخوررررررر بزرگ میشه خانوم میشه تو کارا کمکت میکنه یادت میره این بدقلقی هاااا
علیرضا
24 آذر 91 10:31
مبارکش باشه...به سلامتی.....
ninipics
24 آذر 91 18:35
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... هلیا جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com