هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

تولد سه ماهگی هلیا

1391/9/4 20:50
نویسنده : مهربان
1,568 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قشنگ مامان..

امروز وارد سه ماهگی شدی !

تولدت مبارککککککک

امیدوارم صد ساله بشی و همیشه شاد و سلامت باشی ..

دیشب مامانی و دایی جونا اومده بودن خونه مون و کیک تولدت و بریدیم تا به الان واسه هر ماهت یه کیک گرفتیم و برات یه مهمونی کوچولو گرفتیم..

آخرای دو ماهگی ات روزای سختی رو گذروندیم و من خیلی غصه دار بودم اما خدا رو شکر مثل همیشه این روزا رو پشت سر گذاشتیم و صحیح و سلامت هستیم..

این روزا حسابی شیرین شدی و با خنده هات دله منو می بری اینقدر قشنگ می خندی و دست و پا می زنی که تمام وجودم به عشقت فریاد می زنه..

دلم می خواد درسته بخورمت!

با پاهات تو شکم بابایی لگد می زنی و کلی دلبری می کنی..

نمی دونی چقدر کشته مرده داری کله فامیل عاشقت شدن و هر روز منتظرن تا ببرمت و ببیننت..

از خدا می خوام حفظت کنه و مثل همیشه مراقبت باشه..

کمکم کنه تا مادر خوبی برات باشم و بتونم بهترین کارها رو برات بکنم..

دوستت دارم عشقم!

اینو بدون همیشه کنارتم حتی تو سخت ترین شرایط

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هانیه
20 شهریور 91 21:02
سلام دوست عزیزهانیه توی مسابقه نی نی با حجاب شرکت کرده همین امشب رو فرصت داره می شه بهش رای بدین اینم آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php شرمنده وقتتون رو گرفتم هانیه خانم شماره 18 ممنون
مامان لاله
25 شهریور 91 11:58
سه ماهگیت مبارک هلیا جونم. ایشالله 120 ساله بشی گلم.به من سربزن-اگه کوچولو کذاشت-