هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

هفته 38

1392/1/3 15:13
نویسنده : مهربان
1,231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دله مامان، دختر نازم انتظار داره تموم میشه و قراره شنبه ببینمت..

عزیزم نمی دونی چقدر نگرانم و می ترسم، تمام ترسم واسه سلامتیه تو هست و هزارتا فکرای جور واجور تو سرمه اما بهش غلبه می کنم چون باید یه مادر قوی و صبور باشم برات!

دیروز رفتم پیش خانم دکتر واسه ویزیت اما خانم دکتر اصرار داشت که دیگه بیشتر طولانی اش نکنیم و شنبه رو واسه زایمان مشخص کنیم..

حسابی شوکه شده بودم و ترسیده بودم آخه قرار بود 25 ام بیای اما به خاطر قند بالا و اینکه هنوز نچرخیدی و با پا هستی خانم دکتر می گفت خطرناکه و ریسکه واسه همین منم کوتاه اومدم و قبول کردم گرچه همش نگران ریه هات هستم می ترسم نرسیده باشه..

به مامان قول بده تو این لحظات مونده حسابی رشد کنی و بزرگ بشی مامان و بابا بی صبرانه منتظر دیدنت و در آغوش کشیدنت هستن..

من و بابات از صمیم قلب دوستت داریم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آوا
19 خرداد 91 10:19
سلام عزيزم. بسلامتي. ان شالله دخملت صحيح و سالم مياد تو بغلت.