هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

اولین پست هفته 37

1391/3/12 14:39
نویسنده : مهربان
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دله مامان..

این اولین نوشته من توی وبلاگته تو الان توی شکم منی وبا تکون های خوشکلت مامان و غرق شادی می کنی این وبلاگ رو برات درست کردم تا عکس ها و خاظراتت رو توش بنویسم..الان هفته 37 هست و فقط دو هفته دیگه مونده تا لحظه دیدارمون لحظه ای که بی صبرانه منتظرشم و برای در آغوش گرفتنت بی تاب امروز ساک بیمارستانت و بستم و گذاشتم گوشه اتاق تا همه چی برای ورودت آماده باشه..

دیروز خانوم دکتر یه تست nsd داده بود برای بررسی حرکات و ضربان قلبت کلی تکون خوردی واسه اولین بار بابا جونت حرکاتت و دید و کلی خوشحال شد عزیزم مامان و بابا این روزا رو به عشق دیدن تو می گذرونن!

قوی باش و صبور که قراره به زودی پا به این دنیا بگذاری!

مامانی همیشه عاشقت می مونه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب کوچولو
12 خرداد 91 14:56
سلام مامان هلیا امیدوارم دخملتون زودتر بدنیا بیاد و شما رو خوشحال کنه..... به وب من و خواهرم هم سر بزنید..... منتظریم
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
12 خرداد 91 15:56
یادش بخیر.... زیبا ترین روزهای گذشته زندگیم تکون خوردن انیس کوشولو (✿◠‿◠) ی مامانی تو دلم بود ایشاا...خدا بهت ببخشش به کلبهانیس کوشولو (✿◠‿◠) ما دعوتید با افتخار...... اگه اجازه بدین لینکتون کنم؟؟تا ایشاا.. تو خاطرات و شادیای هم سهیم شیم...