هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

اولین پست سال 94

1394/1/2 1:21
نویسنده : مهربان
2,917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز 33 ماهه من ..

چشم به هم زدیم و سال 93 تموم شد و رفت ..

این اولین پست من تو ساله جدیده و من امیدوارم امسال سالی پر از سلامتی و موفقیت برامون باشه..

این چند وقت خیلی درگیر کار بودم و نشد بیام و برات بنویسم..

تو این مدت کلی کار کردیم..

خونه تکونی..

مسافرت و کلی کارای به یادموندنی که سر فرصت عکس هاش رو برات می ذارم..

اگه بخوام از کارات و شیطونی هات بگم تمومی نداره..

فقط می تونم بگم شکر!

بابت این همه خوشبختی!

اینکه تو رو دارم و همسرجان رو..

بابت اینکه تو تک تک لحظه های زندگی هستی و در کنارمی..

بابت سلامتی و دلخوشی..

فقط می تونم بگم شکرت خدا عشقمون رو مستدام و پایدار کن.

 

خوشکل مامان عیدت مبارکککک!

* ایشالا پست بعدی فقط عکس

 

پسندها (3)

نظرات (0)