هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

هلیا، شکوفه هلو

بابا بزرگ اومد

1393/8/14 1:32
نویسنده : مهربان
2,541 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دوست داشتنی من سلاممم..

سلام به بلبل زبونی هات و خوشکل حرف زدنت...

قربونت برم من که جدیدا اینقدر بزرگ شدی و شیطون و سر به هواااا !

دیگه رسما روی اوپن آشپزخونه هم از دست تو جمع شد و من دیگه نمی دونم کجا مونده که تو کشفش کنی و غش غش بخندی..

این ماه یکی از بهترین ماه های عمر من و تو بود..

این ماه بابا بزرگ بعد از چندین سال دوری اومد پیشمون و من بعد از سالها احساس کردم که خوشبخت ترین آدم روی زمینم..

عزیز دلم دیگه دیدن بابا بزرگ از توی اسکایپ تموم شد و تو تونستی واسه یک بار هم که شده مامان جون و بابابزرگ رو توی خونه خودشون کنار همدیگه ببینیشون..

چقدر منتظر این روزها و این لحظه ها بودم و خدا رو شکر رسید و لحظه های سخت انتظار و دوری تموم شد..

حالا دیگه خانواده ما تنها نیست..

حالا دیگه شادی و نشاط ما بیشتر شده و چشم های من مدام اشک آلود نیست..

یه چند روزی درگیر رفت و آمد بودیم و هی خونه مامان جون مهمون بود..

بعدش هم که ما محرم شروع شد و حال و هوای روضه و عزاداری و غذای نذری اومد توی خونه مون..

عزیزم تو امسال واسه اولین بار کلی غذای امام حسین خوردی و من هر بار دعا کردم تا به برکت امام حسین دلت روشن بشه و تنت سالم...

امسال دیگه تو علی اصغر ما نبودی و امسال دیدن تو ما رو یاد رقیه کوچولو امام حسین می اندازه..

امسال محرم واسه خودت خانمی شدی!

و من به هر بار به یاد رقیه کوچولو دلم می لرزه و قربون تو می رم..

عزیزم..

خانومممم...

مامان یه دنیا دوست داره!

درست به اندازه همون دست هایی که وقتی می گم یه دنیا می یاری بالا...

عاشق شیطونی هاته...

عاشق اینکه هی صندلی پلاستیکی ات رو با خودت این ور و اون می کشی و روزی صد بار ازش می ری بالا و پایین...

عاشق نانای کردن و سینه زدنته که گاهی اون وسطا دست هم می زنی و آدم خنده اش می گیره..

هلیای من مامان عاشق عطر تنته..

عاشق اون چشمات که وقتی قربون صدقه اش می رم جمع می شه و برق می زنه..

مامان عاشق خامه خوردنته ...

مامان عاشق تک تک لحظه های با تو بودنه!

:)

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامی
14 آبان 93 1:46
شادی هاتون مستدام عزاداریهاتون مقبول
مامان ریحانه
14 آبان 93 9:58
خدا راو شکررررررررررررر به خاطر تمام اتفاقات شیرین زندگیتان عزیزم ممنون که به وبم سر زدی من خیلی وقت شما رو لینک کردم و از دوستان عزیز من شده ای هلیا جونو ببوس